tirsdag den 26. juli 2011

Sangskjuler, Dorte aka dot-scrap

Jeg lavede disse lagkagestykker i anledningen af min datters konfirmation. Stykkerne blev samlet til hele lagkager inden de kom ind til konfirmanden og hendes gæster.

Inden i hvert stykke lå en konfirmationssang til min store datter.




Jeg har brugt følgende materialer:
Mønstrede papirer fra flere af Panduro Hobby´s designblokke (side 103-105 i hovedkataloget)
Knappemix: 024955
                                                                  Blomsterpunches

Husk at kigge forbi på torsdag, hvor vi finder endnu en vinder af et gavekort på 200 kr. til Panduro Hobby.

Fredag d. 5. august er vi igen klar med endnu en konkurrence, nyt tema og ny inspiration fra designerne.

Glæder mig til I kigger forbi.

Dorte aka dot-scrap

1 kommentar: