fredag den 1. juli 2011

Kokkehue

Af Stinne Krogh

Dette er så mit lille bidrag til Kort der Ikke er firkantet.
Jeg har valgt at lave en kokke hue der åbnes for oven, jeg har vedlagt en skabelon hvis der er nogen der skulle få lyst til at prøve. Den er lavet på hvidt karton med målene 30 X 15, foldet og tegnet efter. Derefter er den sværtet med Distress Ink Old paper og vintage Photo. Jeg har lavet en Meny tavle med Sort karton og har lavet Faux syning med den hvide tus fra scrapbooking sættet.
Grøntsager og frugten er lavet med Fimo ler og brændt i ovnen.



Matrialer der er brugt, Hvidt karton 360621, sort karton 360641, fimo ler 172302, ternet tilda bånd, brads  360723, hvid tush , bestik metal pynt  360161,

1 kommentar:

  1. Man brude kunne lave den som cupecake til disse opskrifter det vil jeg prøve at lave til min bedste veninde i julegave...

    SvarSlet