fredag den 15. juli 2011

LO inspireret af en stemning

Jeg bliver glad når jeg ser forsiden af Pandurokataloget - ikke kun fordi det altid er længe ventet, men også fordi farverne på forårskataloget er lyse og venlige og giver mig en stemning af glæde. Denne stemning har jeg forsøgt at give udtryk for ved dette LO. Det er første gang jeg har lavet et LO med mig selv - lidt grænseoverskridende, men også sjovt "at få lov" - og ikke mindst - have lyst.

Sjov foran kameraet!


Sommerfugle - jeg kan aldrig få nok af dem.


Sommerfuglen er klippet ud fra et andet ark og sat ovenpå den sommerfugl der er grundpapiret. Bagsiden er distresset.

Mateialer anvendt:
Distress Ink sort  510464
Knappemix 024953
Designblok Mariposa (alt papir er derfra - også udklippet fugl, bur, sommerfugle)
Filtblomster 701569
Metaldekoration 100871
Dekorationsbånd med hvide perler 100883
Alfabet 360155
Turkis sommerfugl 282001

Rigtig god scrapweekend/Silotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar