fredag den 3. august 2012

Æske med kort

Denne fredag er det min tur til at lave et ekstra indlæg på bloggen.
Jeg faldt over en sød æske fyldt med kort på denne blog, hvor der er en fin tutorial til æsken. Det er jo herligt med alle de skønne tutorials, som folk gavmildt deler ude i blogland! Jeg har dog lavet lidt om på målene, så den passer til danske standard kuverter.

 Jeg har brugt det skønne papir fra en af Panduros Designblokke - Garden Party og jeg synes det er så kønt, at jeg ikke nænnede at klistre alt for meget pynt på det. Så stilen blev CAS (Clean and simple) Midt på flappen har jeg sat en metalblomst med en stor brad i midten.

Håndtaget er et bånd og jeg har forstærket hullerne med eyelets.
 Indeni er der plads til 6 kort med kuverter. 

 Kortene blev ens og jeg har lavet dem neutrale uden tekst, så de kan bruges til flere forskellige anledninger.
De er lavet med strimler fra Designblokken, en punchet bort (jeg har brugt en af mine egne punches) papirtape og en lille blomsterknap med en snor bundet som sløjfe. Enkelt og nemt.
Der er flere billeder på min egen BLOG

Rigtig god weekend og tak fordi du kom forbi .
Husk at du kan deltage i vores konkurrence. Dit bidrag skal være uploadet inden onsdag middag!

Jeg har brugt følgende materialer:
Panduro Basic Paper hvid - 360621
Designblok Garden Party - 480265
Papertape hjerter - 361399
Tilda bånd Classic - 360082
Tildaknapper - 080197
Blomster af metal - 360747
Eylets metalfarver - 515203
Brads perlemor - 061322
Magnettape - 653513

1 kommentar:

  1. Det er da en super fin værtinde gave og sikke flotte kortene også er blevet. Altid rart, når man kan bruge de sidste strimler til noget

    SvarSlet