fredag den 24. august 2012

Blomster pynt af Dorte

Det er altid spændende, når emnet er så stort, at man kan lave lige hvad man vil, men samtidig, kan det også være en stor udfordring, at begrænse sig og finde ud af, hvad man så gerne vil lave.

Jeg er som de fleste nok ved, vild med blomster, så jeg synes helt klart, at mit projekt denne gang, skulle være med blomster.

Jeg har derfor lavet en kugle og en krans, der kan hænges op pynte i et vindue, på en gren eller et stativ, hvis det er det man har lyst til.




Hvis I har lyst til, at se hvordan jeg har lavet begge dele, så kig forbi MIN BLOG og se en lille billede "tut".

Jeg har brugt følgende materialer:

Styropor kugler: 023118
Basic panduro papir/karton; 360628
Blomster punch/figurstanse: 512943
Knappenåle små i sølv: 515330
Tilda mønster papir: 360202
Perlemix, sølv: 700437
Lyserødt satin bånd:  302722

Rigtig god scrappelyst
Dorte aka dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar