fredag den 10. august 2012

Drenge LO "Op & då"

Igen er det tid til en konkurrence om et gavekort til Panduro Hobby på 200,- Denne gang er temaet "dreng" - og det er jeg jo glad for, da jeg selv har to af slagsen;-)

Jeg er særlig glad for at lave LO´s; det er bare så fedt at sidde og arbejde med billederne fra "der var engang" - og særlig fedt er det at arbejde med billederne af ens unger. Denne gang er det Casper der står for tur:-)


Casper på sin første "bjergbestigning" 1½ år gammel.
Billedet er taget i "Joboland" på Bronholm. 




Flagene er klippet ud i hånden og tegnet hurtigt op med sort tusch.



I stedet for at sværte kanterne, har jeg brugt 3 forskellige slags masking tape, som jeg har revet lidt "tilfældigt" og sat på kanten rundt. Den ene tape er ligeledes brugt under billederne efter disse er limet på.  


Materialer:

Basispapir hvid 360621
Designblok Dilly Dally (Miss Caroline) 100629
Tissue Tape Tim holtz 650098
Paper Tape (Sort Romber) 361172
Paper Tape (3i1) 361387 
Tegne og skrivepen 652601
Dobbeltklæbende tape 680095

Forsat dejlig sensommer og scraplyst
/ Kram Silotte





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar