onsdag den 21. december 2011

Bag lågen gemmer sig....

.....Et jule LO

Jeg har lavet et jule LO til mine svigerforældre som de skal have i julegave, opsat på et lærred og sat i svæveramme.


Papiret har jeg anvendt før (samt billedet). Jeg er VILD med det papir og synes farverne arter sig formidabelt til et jule/vinter LO.



Juletræerne er lavet ved hjælp af en cirkelpunch:



Cirklen er 8 cm i diameter. Cirklen halveres og falses 3 steder, som nedenstående billede illustrerer:



Juletræet limes under hver fold og alle kanter sværtes.





Det ses ikke så tydeligt på billederne; men på alle kanter - både rundt på selve Lo´et og rundt på alle figurer -  er der kørt med en tyndt glimmer mist; hvilket giver et skønt vinter/juleindtryk. 




Materialer anvendt:

Tim Holtz Distress Ink Faded Jeans 510462
og Black Soot 510464
Ink Blending Tool 510469
Designblok "The Immortal Love Cardstock" 360587
Tim Holtz Designblok "Vintage Shabby" 360780
Glitterstick "Crystal" 286130 
Stickers alfabet sort 125912

Det var så det sidste fra min hånd i dette års julekalender.
Jeg håber I alle må få en helt fantastisk dejlig Jul og et lykkebringende Nytår.

Kærligst
Silotte

2 kommentarer:

  1. Det er et rigtig flot LO. Tak for mange gode ideer i årets løb. Juletræerne kunne jeg tænke mig at prøve, når jeg (forhåbentlig) skal lave nogle LO´er fra årets jul

    SvarSlet
  2. Knall fott LO! De juletrærne må jeg prøve!!
    Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlet