tirsdag den 6. december 2011

6. december - bag lågen gemmer sig....

Et forslag til en jule SMASH bog, med bl.a plads til diverse opskrifter...



SMASH begrebet er også kommet til mig. Ja jeg må igen indrømme at jeg nok er lidt sent ude (igen), for jeg oplevede på dette års SAM at SMASH begrebet var kendt af stort set alle andre end lige mig;-)
Nå men, bedre sent end aldrig...

Forleden fik vi igen lækre materialer fra Pandurohobby, blandt andet denne skønne helt neutrale blok spiralbog og straks tænkte jeg, at jeg ville lave en SMASH bog a la Silotte - som skal indeholde alt der er om julen af billeder, ideer til pynt, og ja...opskrifter på diverse lækre kager. Og lige netop dette bliver mit eksempel til Jer på en side i min SMASH bog, en opskrift på vaniliekager... Og jeg må altså indrømme at kagerne er købt hos bageren; men det var min intention at lave dem selv, indtil min vejleder på min diplomprojektopgave igår fortalte mig, at at min analyse var lidt tynd... Nok snak - her er endnu et billede:

  Forsiden af SMASH bogen. Englen er stemplet på bølgepap.

 Inderside af SMASH bogen

Opskriften på vaniliekransene

Og ikke mindst - vaniliekransene - som er gode, selvom de er fra bageren (eller måske netop derfor;-)


Materialer anvendt:

Blok med spiralryg A5 264990
Rub-ons Domestic collage 360520
Stickers alfabet sort 125905 
Papir Riddersholm "The Day Before" "The Ball" TDB0089
Papir Riddersholm The Day Before "The Day" TDB0091
Metal dekorationer - blade 100319
Rødt satinbånd 6 mm 302830
Dekorationsbånd 4 stk. 304222
Vintage-engel stempel 510270
Røde roser 653463
Punch "Holy Leaf" 512915
Punch "Snefnug" 512964
Stickers glitterstick grøn 286134
Stickers glitterstick klar 286125
Stickers glitterstick sølv 286136 
Taperunner rød 653548
3D stickers "Iskrystal" 125967

Rigtig dejlig 6. december til Jer alle
ønsker

Silotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar