torsdag den 15. december 2011

15. december - julekurve til træet eller bordet

Ih det er altså så hyggeligt med sådan en online julekalender med masser af gode scrap ideer.
I dag er det så igen blevet min tur til, at lave et indlæg til dagens låge her på bloggen.
Jeg har lavet nogle små kurve, som enten kan hænges på juletræet eller bruges som bordpynt. Man kan fx. putte et par stykker chokolade i dem og stille en ved hver kuvert. Jeg har også lavet en tutorial på kurvene, som kan findes på min egen blog HER De er baseret på cirkelpunchen fra Panduro.

  Først et par stykker i Shabby Chic stil, pyntet med bånd, sløjfer og knapper.

Håndtagene er sat fast med brads og er bare en tynd strimmel af papiret..

  Jeg har sat sløjfen fast med en gluedot.

 Og en rød version, lavet af Panduro Bacic papir

Hjerterne er klippet ud af et ark mønsterpapir. Kanterne kan evt. klippes med en mønstersaks eller punches med en borderpunch inden kurven samles.
Tak for dit besøg og glædelig 15. december

Jeg har brugt følgende materialer:
Designark sæt "Snestjerner" - 680580
Designark Winter cold snow crystals - 360958
Designark Lovely Christmas - 360959
Panduro Basic 8 colour red - 360942 360943 360944
Blonde - 309192
Pomponbånd - 309162
Decorationsbånd rødt m hjerter - 303970
Knappemix - 024953
Panokit lim - 220529


1 kommentar:

  1. Kjempesøte disse. Takk for inspirasjon!!
    Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlet