fredag den 1. februar 2013

Mixed media Valentine

Denne gang er emnet Valentines Day her på bloggen.
Jeg valgte at lave et Mixed Media billede, med kærlighed som tema.

 Jeg startede med at klistre gamle bogsider og revne rester af scrappapir på et lærred og bagefter male det over med Gesso, som jeg fortyndede med vand.
Jeg stemplede også lidt hist og pist med et stykke bobleplast og et clearstamp med tekst.

  Så lagde jeg en maske på og duppede Antikguld maling gennem den.
Ordet LOVE har jeg skåret ud i karton på min Cameo skæremaskine og givet det en gang Dimensional Magic lak. (Hvis du ikke er så heldig, at have sådan en maskine, kan du skrive et ord på computeren, printe det ud og skære det ud med skalpel.)

Så tegnede jeg et hjerte op med blyant og fyldte det ud med knapper, brads og metaldimser. Knapperne og metaldimserne limede jeg fast med Panokit lim og bradsene staks jeg igennem lærredet.
Start med kanten rundt, derefter de største ting inde i hjertet og fyld derefter ud med de mindste.
Der er flere billeder på min egen BLOG


Håber du blev inspireret til at kaste dig ud i Mixed media art. Panduro Hobby har en hel masse skønne ting til den slags i det nye katalog.

Rigtig god weekend og tak fordi du kom forbi.

Jeg har brugt følgende materialer:

Stretched canvas 30x30 cm - 190048
Gesso - 920851
Diverse papirrester
Metalfarve Antik Guld - 243905
Skabelon af plast Mini splats -450033
Knappemix -024953
Metalbrad Dark brown - 361416
Brads Olika Former - 361454
Charms Hjul og blomster - 360887
Clearstamp Vintage tekster - 510085

1 kommentar: