onsdag den 22. december 2010

Julerosette/juleblomst/stjerne

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal kalde disse, så kært barn mange navne (julerosette/juleblomst/julestjerne).

Jeg har lavet disse og lavet en Tutorial, som I kan finde ved af følge linket i sidebaren under Tutorial/vejledninger.

De to store skal nok en tur på juletræet i år, og de 2 mindste kommer på et par julegaver.

Jeg har brugt Paper Strips fra Panduro Hobby, dem som man normalt laver de flettede julestjerne af.
De strips er virkelig anvendelig til mange sjove projekter.

Dot-scrap



Jeg har brugt følgende materialer:
Paper strips: 360170
Brads: 061334
Tape Runner: 653578
Mini lim pistol: 514083
Smeltelim til Mini lim pistolen: 514095

Rigtig glædelig jul og godt nytår.
Juleknus
Dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar