tirsdag den 12. februar 2013

Step by Step

Så blev det endnu engang min tur til at lægge på - og her er et step by step hvordan man laver et enkelt men super sødt valentines kort.

Start med at skære kortet i de ønskede mål - dette er 14 X 28

Find de ønskede papirer frem og lidt fede punch

klip mønster arket ud og  lav en lille i en matchende farve i feks. karton. Jeg har valgt at lave fake syning hele vejen rundt. og gør stemplet klar.
Stempel og

Sæt kortet sammen således.....

Jeg har brugt
hvidt karton 360621
mønster ark butterflies sworm 361803
blandet blok med karton i alle farver 361473
stempel luftballon mm 510098
stempel sværte sort
hvid tush,
rund punch 2,5
hjerte punch 1,5 og lille
og my stick lim.

2 kommentarer:

  1. Hvad koster de der punch hos Panduro? De er så sindssygt dyre her i Pema, Sverige, hvor jeg normalt køber mine ting.

    SvarSlet
  2. Et rigtig flot kort, og så er det jo dejligt med noget der er nemt også en gang imellem, og stadig ser smadder godt ud.

    SvarSlet