fredag den 29. juni 2012

Værtindegave af

Dorte aka dot-scrap

Ja emnet eller rettere temaet er denne gang:

Lav en vært eller værtindegave.

Jeg har lavet denne kommode og tilhørende kort. Som det fremgår af kommode og kort, blev gaven givet til en søde ung dame der hedder Naja.

Jeg er fuldstændig vild med de deko kapsler som Panduro Hobby har fået hjem. Her har jeg kørt kapslerne igennem min bigshot maskine så de er blevet flade, og nu kan bruges som pynt på kommoden.

Der var chokolade i den ene skuffe, 2 hjemmelavede armbånd i den anden og lidt penge i den store skuffe.

.
Se flere billeder og en billede tut over, hvordan jeg har lavet kommoden på MIN BLOG.

Jeg har brugt følgende materialer:
Basic papir lyseblå: 360632
Tilda designblok, seaside: 080344
Deko kapsler, hvide: 361585
Distress ink, vintage photo: 510466 (alle kanter er blevet sværtet på kommoden)
metal knapper/dutter: 311228
Metal pynt ideaology tim holtz: 650086
Dekobånd paradise: 304223
Træperler turkis/blå (brugt som ben på kommoden): 766309
Skum Stickers, alfabet (jeg er vild med disse hele blokke med alfabeter,
og masser af de samme bogstaver): 451212
Stofblomster hvide: 280003
Blomster stickers, blå: 360871

Rigtig god scrappelyst
Dorte aka dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar