torsdag den 21. juni 2012

Cup cakes og andre lækkerier

Her er et lille extra indlæg fra mig i temaet Cup cakes. Jeg har lavt en "SMASH" kogebog, kan man hvis godt kalde det. Jeg har i rigtig mange år af et lille note hæfte med opskrifter, i ved, de gode opskrifter man bruger igen og igen, samt dem man har en ambition om at prøve. Det lille hæfte er nu udskifte med denne SMASH kogebog, hvor opskrifter og gode ideer kommer i.
 Selv bogen er en skitsebog, som jeg har beklæde og pyntet. Jeg har ikke meget pynt foran, da den skal kunne stå på hylde med de andre bøger, men så er jeg gået lidt amok i charms og stor klar krystalperler som hænger på bagsiden.
 Her er indsiden af forsiden med en lille lomme til at stikke opskrifter ned i.
Første side med en super god opskrift, som nogle Panduro designer, incl mig, nyder at spise og så er de endda sunde ;O). Prøv den. Siden er pynt med papirtape og der er plads til nye variationer af opskrifter eller andre kommetar.

Næsten alle materialerne er fra Panduro Hobby :

080345 Tilda blok Classic
360641 sort karton
512754 Cup cakes mini album (Bånd med cup cakes kommer der fra)
361390 Papir tape Cup Cakes
304178 Dekorationsbånd små roser
480297 Knapper
510271 Cup cakes stempler
970012 Promaker Sandstone
970053 rose pink
970095 apple
klar krystal perle og o-ring er og også Panduro

Charms er købt andre stedet, men Panduro kan mange fine materialer til smykker som også kan bruge til scrapbooking.

God fornøjelse Connie


HUSK at deltage i vores udfordring. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar