fredag den 4. november 2011

Julelygte

Det er blevet min tur til at lave et ekstra indlæg her på bloggen og jeg har valgt at blive i juletemaet. Sidste år lavede jeg nogle af disse lygter og brugte som en lille værtindegave og jeg synes det er så sød en ide, så jeg har lavet en igen, denne gang med vinduer hele vejen rundt og med en hank i toppen.

 Siderne er lavet af klart plast og toppen kan tages af, så lygten kan fyldes med lidt julegodter. 

  Og/eller et batteridrevet fyrfadslys.

Jeg har guld embosset god jul stemplet. 

Der er flere billeder og et link til en vejledning på min egen blog

Jeg har brugt følgende materialer:
Panduro Basic Paper hvid - 360621
Papir Cold Winter Days - 360957
Plastfilm A4 - 672079
Satinbånd 6 mm - 302802
Miniroser - 653463
Clear Stamps - 510498

Rigtig god weekend og husk vores konkurrence!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar