fredag den 25. november 2011

Blondekuverter

Forside
Mit bud på kuverter denne gang er lavet med  kageservietter.
Jeg har startet med at skære mit karton til og folde det på midten for at få en lomme. derefter har jeg lagt en  blondekageserviet uden om. denne sidder fast med den grønne lim ( som er en slags post it.)
Efter følgende har jeg pyntet dem begge med blomster bogsider mm.
Jeg kan forstille mig at de kunne være yndige, til en konfirmand næste forår.

Bagside
blomsterne mm er sat fast på flappen, således at de ikke bliver ødelagt når man åbner kuverten.

her en anden farve og style.

materialer: gråt karton 360640, gult karton 360623 , gule roser, panduro papir blomster i creme 653414 og grå nuancer, urskive 650082, bånd 304222, lim 653549, swirl 360764, glimmer lim klar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar