fredag den 21. september 2012

CAS - layout og kort

Denne gang er vores emne CAS - clean and simple. Der er mange forskellige stilarter indenfor scrapbooking og dette er en af dem. Jeg tror nok CAS oprindeligt er lidt mere grafisk og stramt end min tolkning, men som med så meget andet indenfor scrapbooking, er grænserne jo lidt flydende og der er heldigvis ikke noget, der er rigtigt eller forkert, når det gælder kreativitet!
Jeg har lavet et layout med billeder fra niecebarnets (min nieces barn) 1 års fødselsdag. Det er vist på tide, at få dem scrappet inden hun fylder 2! :) Hun er nøjagtig ligeså glad for kage (mad) som hun ser ud til på billederne og kagen blev spist med største velbehag og en større rengøring af barn og omgivelser efterfølgende! :)

 Jeg har brugt hvidt karton til baggrunden og klippet pynten fra forskellige mønsterark. Lavet en bort med punch og et stykke papertape. Bogstaverne er stickers som hører til papirserien.  Det er så dejligt nemt, når man kan købe hele serier, som passer sammen, så behøver man ikke tænke så meget over, om farverne matcher. Borten på billederne er et stykke smalt papertape.

Fotomatterne er store tags med mønsterpapir limet på og stjernerne er standset ud med et standsejern (en punch)

Jeg lavede også et par hurtige kort af resterne og det er jo nemt med de nye skønne standsejern (punches) som Panduro har fået hjem!

Rigtig god weekend og tak fordi du kom forbi!

Jeg har brugt følgende materialer:
Designark Cakewalk:
- Hula Hoop - 361510
- Kazzo - 361511
- Confetti - 361513
- Streamers - 361515
Scoolroom Lovers stickers bogstaver - 125743
Store manillatags - 361625
Papertape - 361484
Papertape - 361490
Gavebånd rød/hvid - 300311
Clear stamp Tillykke - 510052
Stickers alfabet rød - 361481
Standseværktøj:
-bort blonde - 512994
-sommerfugl - 512992
-stjerne - 512948



Ingen kommentarer:

Send en kommentar