tirsdag den 3. juli 2012

Garden Party Mini album

Så Blev det min tur til et "lille" ekstra projekt. og denne gang har jeg lavet dette vidunderlige mini album lavet med en af de nye blokke som lige nu er på UDSALG!
Jeg har lavet en have version og jeg må indrømme jeg syntes selv den er blevet lækker.
Alt papir i den er fra blokken og så er der brugt tre stykker karton og en masse pynt.

Det er ikke mig der har fundet på albummet  - manualen kan købes på nettet, du kan læse andre steder  hvor ( deks. på Scrapsisters forum)  - Jeg har været så heldig at en af mine vidunderlige scrap veninder  har lånt mig den - og 1000 tak for det!...

Emmer det ikke bare af sommer ???
Det kan ekspanderes ud i det uendelige - og laves med andre papirer også hvad jeg helt bestemt skal prøve.

Har du lyst til at se det tættere på  - må du forbi min blog... der ligger flere og større billeder!

Der er brugt fgl.:Tilda designblock garden party 480265, Tilda bånd Rosa Grøn 304142, klipark garden 080350, karton i pink , lyserødt og grønt,  tilda knapper  480039, og tilda brads 480029. dimesional lak, lim og masser af tape.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot. Jeg har godt set bloggen med papir i Hillerød, men købte det ikke, men det er da vist noget, jeg bør gøre næste gang jeg kommer forbi.

    SvarSlet
  2. Wow, den er rigtig fin!

    SvarSlet
  3. Rigtig flot album! Hvad kaldes teknikken? Jeg ville gerne pröve at finde manualen. /Lotte

    SvarSlet