fredag den 26. november 2010

Julelayout

Jeg havde disse skønne billeder af min dejlige kat Murphy, som desværre ikke er mere og har denne gang valgt at scrappe et julelayout med nogle af alle de skønne produkter fra Panduro.

For at give mit layout et lidt mere rustikt præg, har jeg scrappet på et stykke bølgepap. Alle kanter er desuden distresset med en Edgescraper og sværtet med distress ink. Jeg har syet med sytråd i kanten ved først at prikke huller med et piercing tool fra værktøjssættet. Ovenpå mit første lag papir har jeg lagt en kagserviet, som er sværtet med Distress ink og dernæst sprøjtet med vand med en minimister. Jeg har klippet blomsterne i kanterne og borten under båndet ud af to andre stykker papir. Papiret under billedet er fra en 6x6 blok "Tis the season" og det samme er bølgekanten over billedet og den ovale mærkat.

Blomster og blade er standset ud i papir fra Designblock Tis the season med punch og præget med embossingpen fra værktøjssættet. Swirlerne er stemplet med Versafine på Ink papir og klippet ud.

Bogstaverne er stemplet med bogstavs stempler på Ink papir og klippet ud. Jeg har stemplet med Versa Color og igen brugt distress ink i kanten.

Alle materialer kan købes i Panduro Hobby, de 6 cifrede tal er varenummerne og du kan hurtigt finde produkterne ved at taste varenummeret ind i søgefeltet på hjemmesiden.

Designark Ornament - 361099
Designark The Delivery - 361123
Designark Reindeer - 361106
Blondepapir Doilies - 653377
Designblock Tis the season - 361122
Figurstans 3 st Daisy - 512929
Figurstans 1,5" Holy leaf- 512915
Brads Julfigurer - 360714
Clear stamps Swirls - 510499
Blonde - 309136
Ink paper - 653335
Stempelsæt Bogstaver og tal - 680260
Stempelpude Distress ink - 510466
Stempelpude - Versacolor - 510808
Stempelpude Versafine -510484
Minimister - 510471
Værktøjskit - 515202
Kantskærer "Edge scraper" - 516722

1 kommentar:

  1. Hold da op hvor er det et flot Lo. Flot at kigge på med alle de skønne detaljer. Dejligt med materialehenvisninger så man ved hvad man skal købe , hvis man vil bruge noget lign.
    vh Renne

    SvarSlet